We hebben bij easeley een aantal spelregels die van invloed zijn op je premiebetaling.
We innen de premie via automatische incasso en we gaan er dus vanuit dat je saldo op het bij ons bekende rekening nummer voldoende is.
Mocht dat niet zo zijn, dan incasseren we een paar dagen later opnieuw en hopen dan dat het saldo inmiddels is aangevuld, zodat de betaling dan wel lukt.
Als de premie dan weer niet geïncasseerd kan worden, vervalt de dekking en kun je geen rechten meer ontlenen aan de verzekering en zijn eventuele kosten van schade voor eigen rekening.
Zodra we de premie alsnog van je hebben ontvangen, herstellen we de dekking weer.
Maar bij het volledig uitblijven van premiebetaling beëindigen wij de verzekering, maar dat zul je vast begrijpen.
Let wel op, want wanbetaling moet je altijd melden bij het sluiten van een nieuwe verzekering en kan dus in sommige gevallen problemen geven en er zelfs toe leiden, dat verzekeraars geen nieuwe verzekering willen sluiten.
Mocht je op welke reden dan ook, niet in staat zijn om de premie te voldoen, bel dan met ons centrale nummer of stuur een mail met een korte toelichting naar administratie@easeley.nl
Samen komen we er dan wel uit.